2010: oprichting van het bedrijf in Berlaar door Yves
2011: onze eerste medewerker
2012: onze tweede medewerker
2013: verhuis naar Herentals
2015: echtgenote Tanya stapt voltijds mee in de zaak. Zij bekommert zich om de administratie
2017: er komt een extra vrachtwagen bij en ook privé is er uitbreiding. Yves en Tanya krijgen een dochtertje.
2018: het dappere besluit om van een team van 12 terug naar 7 te gaan zodat het overzicht en de kwaliteit van het werk gegarandeerd blijven.
2020: we vieren ons 10-jarig bestaan met een nieuw logo, een nieuwe website, een nieuwe camionette en houden onze blik gericht op de toekomst!
Mail ons je adresgegevens door samen met wat er precies moet gebeuren (hellend dak, plat dak, herstelling, renovatie, nieuwbouw …)
We doen ons best om deze binnen de 14 dagen na opmeting te bezorgen. Gelieve er rekening mee te houden dat dit soms langer kan duren, wij zijn een kleine firma en hebben geen extra personeel in dienst om offertes uit te tellen. Dit gebeurd vaak ’s avonds, na onze werkdag op de werf.
Mail ons een ondertekend exemplaar van de offerte terug of bevestig deze online via ons offerte programma en wij nemen de werken op in onze planning.
Ja. 14 dagen voor de afgesproken startdatum krijg je van ons een voorschotfactuur.
Meestal is er een wachttijd van 6 tot 8 maanden. Afhankelijk van de grootte van het werk kan dit iets sneller of iets later worden ingepland. Aangezien wij ook dagelijks afhankelijk zijn van het weer is het jammer genoeg onmogelijk voor ons om maanden op voorhand een planning op te maken en een uitvoeringsdatum door te geven. Van zodra we een datum hebben vast staan nemen we contact op.
Neen. Meestal is dit niet nodig. Het is wel nodig dat je ervoor te zorgt dat wij elektriciteit kunnen nemen.
Bij een renovatie zorgen wij er steeds voor dat we het dak in “stukken” openleggen zodat het zeker dezelfde dag weer dicht is met onderdak. Het dak ligt dus nooit gedurende meerdere dagen volledig open.
Op de uitgevoerde werken is er een garantie van 10 jaar.
Garantie op de materialen loopt via de fabrikanten, schade door gebrek aan onderhoud, schade door toedoen van andere werken aan het dak die niet door ons uitgevoerd zijn, stormschades …
Je bent zelf verantwoordelijk voor het onderhouden van uw dak en voor het jaarlijks reinigen van je goten en tapgaten. Daar hopen zand, bladeren en water op wat voor verstoppingen zorgt. Indien gewenst verzorgen wij het onderhoud voor jou na goedkeuring van onze offerte.
Yves is overdag niet telefonisch bereikbaar aangezien hij zelf mee op het dak staat. Meestal is er iemand op kantoor tenzij we een afspraak hebben buitenshuis. Onze mailbox wordt meerdere keren per dag gecontroleerd. Stuur gerust een mailtje met je contactgegevens dan bellen we je op een gepast moment terug.
Ons bureau is achteraan en wij horen de deurbel daar niet. Gelieve steeds een afspraak te maken of te bellen/mailen bij vragen. Yves is dagelijks mee naar de werf overdag en is ’s avonds vaak op klantenbezoek.
dak
isolatie
gevel
dagen de regen getrotseerd
schroeven
NIEUWSBRIEF
Vul je mailadres in en we bezorgen je tips en nieuwtjes.
Deze gegevens gebruiken we enkel voor onze eigen communicatie. In geen geval wordt dit aan derden bezorgd. Uitschrijven kan altijd.
CONTACTEER ONS
Geelseweg 53, 2200 Herentals
info@dakwerkenyvesverboven.be
+32 (0)14 75 83 55
Bereikbaar:
Ma.-vr.: 9.00u tot 16.00u.
Wo., za., zo.: enkel per mail
Maatschappelijke zetel:
Geelseweg 53, 2200 Herentals
BE 0824.099.033